Regn regn regn ....

Svensk höst = regn!
Jag som ville ha fint väder, dra ut o fiska med ett par polare, ta några bärs med dom.
det hade ju varit guld fan!
Men så detta regn :/
Visst det är gött att fiska när det regna men det blir ju kallt o blött! hehe :(

Igår blev det en kväll med familjen. Första på länge :)
Vi spelade kort o grejjer. Nice som fan!


~ Nu är vi tillbaka på ruta ett igen. Du är ett svin mot mig igen.
Jag trodde att vi skulle kunna ställa allt till rätta igen, men men skenet bedrar!
DU är en jävel på att få folk att tycka synd om dig..
När jag kommer hem så ska du få dina kläder m.m sen är det verkligen hej då...
Detta är ditt val, bara så att du vet!



Kommentarer
Postat av: Limpaan ;)

Bara höra av dej om du behöver tala syss! Finns för dej här :D

2008-09-06 @ 17:13:07
Postat av: Eriika

Tack broshan <3

2008-09-06 @ 21:09:50
URL: http://erikaaberg.blogg.se/
Postat av: Johan

Menar du han som jag tror att du gör eller?

2008-09-07 @ 23:09:13
Postat av: Johan

Finns här om du vill snacka! bara till att ringa

2008-09-07 @ 23:10:03
Postat av: Eriika

Svar till Johan! yees du har rätt :) okej. ringer dig nu! I need u

2008-09-07 @ 23:14:01
URL: http://erikaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0