Tisdag 2/9 -08 Kväll

Idag så har det blivit en sov & film dag :D
Tack igen Patrik för att du räddade mig ;) hehe
Bläää..
Detta är verkligen tråkigt. vill ut o vara med folk!
Har nog aldrig varit inne en hel dag! Rekord ;)
I morgon så blir det en hemma dag oxå.
kommer inte orka en hel dag i skolan, måste komma igång med ätandet oxå..
Lever fortfarande bara på vatten ..
Är det farligt att göra det?!   Behöver man verkligen mat varje dag?

just nu sitter jag o funderar på vårat projekt..
Shiit vi är 8 st i min grupp..
Det är jag, Malin, Emelie, Otto, Elin, Sara, Matte & Jenny.. Vi ska ha en dag för utvecklingsstörda.
Men detta kommer nog bli ett jävligt stort arbete tror jag, visst projekt ska vara stort. men kanske inte hur stort som helst.
Vi kommer nog få fult upp hela tiden! hehe

Hepp. ska dra o sova nu. skiit tröt fast det att jag sovit typ halva dagen om inte mer.

Ha det bäst..
PussPuss



Om man blir frisk till helgen, blir det fest då??!
Liisan? Sebbe? Philip? Putte? Kevin? m.m ..
Någon mer än jag som är sugen eller?

Fyllan ^^ Fylla??! ^^

Babe du är sötast, Kan du förstå det?! <3



Har så många tankar och funderingar i mitt huvud, vet jag ens själv vad jag vill?
Är jag osäker för att jag inte vet ett skit om dig längre?!
Känner jag ens dig längre?!
Jag tror fan inte det. du har nog rätt du är inte den gamla Lalala som du var förut.
du har nog lyckats förändra dig, men du. Jag vet inte om det är till något gott eller ont än!
Så väl känner jag inte dig längre!
Vill du ge mig en chans att lära känna dig bättre eller har du redan valt?


Kyss

Kommentarer
Postat av: Masse

Eyy. Hur är det med dig? Vi saknar dig här nere. Kom och hälsa på snart Blooondiie!! Big Kisses Masse (L)

2008-09-02 @ 21:42:50
Postat av: Micke

Inget lite projekt du!

Hoppas att det funkar

2008-09-02 @ 22:23:42
Postat av: Nisse

Jag vill vara med och supa!

2008-09-02 @ 22:39:06
Postat av: Nils

Jag ger dig en chans hjärtat

2008-09-02 @ 22:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0