Tjaa

Happ, sitter man här o väntar på att klockan ska gå så man kan sova någon gång.
I morgon så ska man gå upp 05:30. Skola i morgon.. får se hur det går, hostar inte lika mycket nu som jag har gjort som senaste dagarna. Så jag hoppas verkligen att jag börjar bli frisk!

i dag så har det  inte hänt så mkt.  Lillan, (Lillsyrran) Mamma o jag satt o kollade på Idol förut..
Hahahah fy vad folk skämmer ut sig .. eller några iafl. men men riktigt roligt att se. Någon mer som såg Idol?

Aaaaaaaaj.. slog i min näsa förut! Shiit. trodde att min lilla näsa skulle bli sne igen :(
För er som inte vet så drog jag i marken med näsan före i början av Juni.
Det värsta av allt var att jag drog 2.30 rakt ner så det blev sjukhuset..
Läkaren som tog hand om mig sa att det skulle ta ett bra tag innan näsan blev bra o att jag skulle vara rädd om den.
ca 3 månader senare så slog jag i den. blodet bara forsade...
haha det såg nog rätt roligt ut, för mamma o Lillan bara skrattade..
dom är Elaka mot mig ;(


Vad har alla ni gjort i dag? Hoppas att ni har haft en bra dag :)


Sitter o kollar på nyheterna samtidigt som jag skriver.. guud vad jag tycker att det är synd om den 10-åriga pojken som kom bort. men som nu sedan i morse är hemma. men shit, vad har skolan för koll?! Man ska inte kunna åka över en älv innan man ser att en pojke är borta, man som lärare ska märka det tidigare! Jag går tredje året på Barn & fritid o vi har lixom redan lärt oss att hålla koll på barnen. Då bör dom som har gått på högskolan ha lärt sig det.. eller? Har jag fel eller rätt?!

Hepp. nu blir det en liten break ;)

Kyss ♥

Kommentarer
Postat av: Wille

Haha du är blond klantig och söt

2008-09-04 @ 22:29:13
Postat av: Zackii

Hahaha Erika jag kommer ihåg hur din näsa såg ut dagen efter!it was BIG Hahahahahahahahahahahahahah

2008-09-04 @ 22:38:58
Postat av: John

Inte alls mycket. varit i skolan

Krya på dig heto

2008-09-04 @ 22:54:59
URL: http://minharigamamma
Postat av: Lillis

Jag tycker att det är riktig dålig stil av lärarna. jag står helt på din sida. Jag gick typ bf i gbg o det är ju pinsamt att något sånt här kan hända!! men blir arg

2008-09-04 @ 23:06:58
Postat av: Robin

Aj fan vad ont att slå i näsan så. Fick själv ett knä rakt på näsan en gång men det blev bra tillslut ändå



Hehe aa man blir glad när man får sånt (a)

Lugnt :)

2008-09-04 @ 23:40:33
URL: http://robinakyol.blogg.se/
Postat av: Linda

Dålig stil av lärarna!

2008-09-04 @ 23:47:10
Postat av: Mattias

just de ja, näsan ;)

hur fan kan lärarna göra så eller? de är FRUKSTANSVÄRT

2008-09-05 @ 13:41:37
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0