Tjaaa

Sitter nu i skolan o väntar på att min historia lektion ska bröja..
Sista lektionen för i dag :D Fan va gött!
Slutar 11:20 UNDERBART!


Ooh. klockan ringde 05:30 i morse, bara till att gå upp.. Lyckades sova i drygt en timma i natt. hostade som fan!
trodde att hela kroppen skulle stryka med. hehe illa..
aja helgens planer .. Ska ut till Örlen en sväng o sedan ska jag nog vara med min Liis <3 miss u babe


Happ.. nu måste jag dra mig så att skolans sega dator hinner stängas av innan min lärare kommer ;)

Ha en bra dag.

Kyss ♥

Kommentarer
Postat av: Mathias

Skönt att sluta tidigt! :)

Hoppas du blir frisk snart!



Sv: Nej, jag har inte börjat läsa boken. Ska läsa klart "Aldrig fucka upp" först. Börjar nog läsa nästa vecka.

2008-09-05 @ 10:56:24
URL: http://homot.se
Postat av: Robin

Hehe aa älskar mina fredagar ;D Men dina verkar ju va ännu bättre :O :)

Hahaha nee den e sämst :P

2008-09-05 @ 13:57:30
URL: http://robinakyol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0