Nemen hallå .. :)

Förlåt att jag inte har skrivit något ...

Idag så har det varit en liten jobbig dag.
Skolan va la chill, Ingen i min klass är ju typ seriösa .. hehe
Bf 3 - We are the best ! <3

Efter skolan så tog jag, Matte, Emelie o Emil en promenad upp till stan. Riktigt gött.
Kom hem käkade lite sen blev det till att planera för helgen.

Jag,Philip,Liis O Sebbe kom på idag att vi ska till Stockholm!!
Kommer bli ett bra gäng....
Vi åker på fredag vid lunchtid xD Fan va nice..
UNDERBART! detta behöver verkligen vi efter allt...
Ska bo på ett fint hotell..
eller det verkar vara fint på bilderna iafl...
Är nog inte så dåligt om det kostar drygt 400 kr för en natt xD
haha men någon gång så måste man få leva lyx! :)

Jag o Liis Darloo, Vi ska leva i lyx ♥

Det är synd att vi är 2 mindre i gänget.
Vi får aldrig förlora kontakten, vi andra 4a..
Vil inte förlora resten av gänget!
Gänget från  sommaren - 08 med 6 personer i är det bästa.
Vill ha tillbaka varje dag med er!
Kommer aldrig att glömma sommaren -08    ♥


Har kollat på Idol.. hahahahah kan inte sluta skratta asso, den dära Olga.. Vilken klippa ;)

Nu så blir det en kvällstur med MrX :)

Hör av mig sen när jag kommer tillbaka ;)
Ha det bra.
Kyss ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också åka med!Det skulle alltid vara vi 5

2008-09-17 @ 21:23:05
Postat av: Anonym

Slå en pling.ska till min bror (L)

2008-09-17 @ 21:23:58
Postat av: Eriika

"slå en pling.ska till min bror" - Annah eller?

Laaaw babe <3

2008-09-17 @ 21:25:18
Postat av: 08

Sommaren 08 var underbart!

2008-09-17 @ 21:42:52
Postat av: Mattias

va gött, men då missar du projektet där, men de gör nog inte nått:)

2008-09-17 @ 23:35:12
URL: http://mattttttias.blogg.se/
Postat av: Christine

jaa, om det syftas på att jag var en utav de där 2 som inte är med i "gänget" längre så var det väl ingen större förlust antar jag? Fast varför skulle du nämna mig? Ha det gött vetja och lycka till i skolan för tusan!

2008-09-18 @ 10:48:01
Postat av: Eriika

Svar till Christine : Nepp. det var inte dig som jag syftade på.. Kan inte minnas att jag har varit med dig i sommar?!

2008-09-18 @ 23:39:12
URL: http://erikaaberg.blogg.se/
Postat av: Christine

här försöker man vara trevlig (seriöst alltså)men så hugger du bara bittert tillbaka.. lite synd faktiskt. ja, ska väl inte störa dig mer om det är så hemskt.. hejsvejs!

2008-09-19 @ 00:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0