21/4 2009, Fräknar?!

Idag så var det en arg dag! Haha


Började skolan 08.00 men fick sluta redan vid 09.50!
Oj, vi skulle ju ha opponering idag.
Men lärarna hade visst sagt fel till oss!
Vi ska ha båda våra på Torsdag förmiddag!
Så, idag så skulle jag alltså ha kunnat sova tills nu typ.
Haft en helt ledig dag!
Blir så trött på alla lärare i skolan som inte kan snacka med varandra och tala om vad som gäller.
Detta gäller även vissa elever i min klass som visste, men inget sa!
Riktigt elakt med andra ord!!
Tog första bästa buss hem. Härligt.


Blev en drygt timme med Sandra <3 i telefonen... haha
Sandra och jag ska allt ut på äventyr :P
men dock så blir det inte förens efter sommaren.
Båda två ska jobba och göra lite saker innan.
Vad det är för något äventyr får ni veta längre fram (Haha slutet av sommaren typ)! xD


Efter detta så blev det en promenad med hundarna.
När jag kom tillbaka in på min går så satt det 3 ungdomar en bit från min tomt.
Dom började att snacka med mig. Frågade efter cigg.
Jag svarade genast nej på deras fråga och började gå min dörr.
Den ena killen ställer sig upp från staketet och gapar efter mig att han skulle ha skämts om han hade fräknar!  
Jag avskyr när folk trycker ner en för något sådan, så jag vänder mig om och gapade tillbaka:

- Din morsa skulle ha skämts över dig om hon fick reda på att du skolkar för att vara ute och ragga cigg..
Ajaj, det bara kom!
Då började de två andra killarna att gapa som idioter på mig att fräknar var det fulaste som finns!
Och om dom hade haft det så skulle dom ta livet av sig.
Var ju tydligen riktigt pinsamt att ha fräknar..


Fine, jag har fräknar!
Men om nu folk har problem/stör sig på mina eller någon annans fräknar så behöver dom ju inte kolla..
ingen som har tvingat dom!
Eget val kallas detta med andra ord!
Jag själv är inte så förtjust i fräknar på mig själv. Men på alla andra!
Det är ju otroligt sött på alla andra...

Vilket skämt!  Det är fan inte fel att ha fräknar.. eller?!


Jag är fan stolt blondin med fräknar xD
(ibland så kanske man klagar lite på dom. men va fan! det är ju en del av sitt face!)


Har suttit och väntat på Sara sen typ 10, vi skulle ha gjort historian.
Men fick sms om att hon inte kommer ner idag..
Fan, då hade jag ju kunnat dra med Pontus och dom till Jönköping :/ känns lite Surt!  
Nu blir det Tv, och sedan en promenad kanske  :P


KYSS  ♥



WOW, fräknar.. 
Njut och lär er att det är fint! ;)


Kommentarer
Postat av: Lilla Ida

jag själv har fräknar och håller med dig till 10000%! det är sött och snyggt med fräknar!!

2009-04-21 @ 14:00:51
Postat av: sara

hehe jävla snorungar haha.. de e bra eriika.. stå på dig haha =) men ja visste jhu inte att dom frågat jhu.=( annars hade ja klämt ur mig saker lite tidigare

2009-04-21 @ 14:07:09
URL: http://saraisdashit.blogg.se/
Postat av: Ole

hellu bra sagt! står på din sida eftersom att jag har några söta fläckar i mitt annsikte! =)

STOLT KILLE MED FRÄKNAR

2009-04-21 @ 14:08:36
Postat av: Mikaela - Ung blivande mamma

det är inte snyggt och inte fult, det är gulligt :)

2009-04-21 @ 14:10:46
URL: http://fifflis.blogg.se/
Postat av: anne

snyggt med fräknar, de gör att man ser "somrig" ut året runt :)

2009-04-21 @ 14:11:21
URL: http://cockblocker.blogg.se/
Postat av: Sanna

Fräknar är bland det coolaste som finns ju! Har lite själv, mest på sommaren, skulle GÄRNA haft mer. Du ser verkligen fantastisk ut i dina :)

2009-04-21 @ 14:11:55
Postat av: ALEX

Det é skit fult med fräknar!

Ni med fräknar borde skämmas

2009-04-21 @ 14:13:31
URL: http://qkws
Postat av: Johanna

tycker att det är skit snyggt! jag själv skulle vilja ha det!:) Kram

2009-04-21 @ 14:17:17
Postat av: Lina

Jag tycker inte att det är personligen snyggt på mig själv. Men på människor runt omkring mig är det skit snyggt på!

2009-04-21 @ 14:19:25
Postat av: Novembersara

fräknar är skitsnyggt :D

2009-04-21 @ 14:21:48
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: monia

fräknar är sött :)

2009-04-21 @ 14:23:13
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fräknar är charmigt :)

2009-04-21 @ 14:23:38
URL: http://mepublished.blogg.se/
Postat av: My

vet inte hur många gånger jag har hatat mina fräknar och önskat att dom försvann, hur många som helst har även sagt att det är fult .. fast egentligen gillar jag dom. det är faktiskt fint och jag skulle nog inte vilja ta bort dom om jag kunde. bra inlägg btw! fler borde stå för sina fräknar. :)

2009-04-21 @ 14:35:16
URL: http://batmy.blogspot.com
Postat av: Tiokiloplus

Fräknar är fint :)

2009-04-21 @ 14:57:15
URL: http://tiokiloplus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Erika du ska ha fräknar ju. Syster du passar som fan i det också. lika söt ändå :D



Ey din pundråtta alex sluta sancka bullskit !!

Så iditotisk att hålla på att klaga på folk, kan slå vad om att du ser sämre ut din fuling..



2009-04-21 @ 16:15:53
Postat av: Limpaan

Alla är la för fan inte gjutna i samma form elle! Kanske är tur det också! Fräknar is the shit liksom Gillat bara :P sånt är livet endel har fräknar en del inte, precis samma med olika hud färger va fan!!

2009-04-21 @ 21:45:15
Postat av: Sandra

Snygging! Du är sötare än socker är! Skit i vad dom där jävla snorungarna sa!

Jag har också fräknar vi kan ta varandra i hand och vara stolta!

Vissa har nog inte riktigt fattat att fräknar är inget man väljer att få!

Vad arg jag blir på sånt!

Älskar dig gumman <3

2009-04-23 @ 18:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0