24/4 2009

Nyvaken, underbart väder på en ledig fredag!
Usch, kan det bli bättre?
Yes, det kan det fan.
Om babe hade varit här hos mig nu. Eller en kaffe i solen med Sara ;)


Dags att börja packa, hoppa in i duschen och sedan äta något kanske.
Vid 3-tiden så slutar lillan skolan och då ska jag vara färdig och vara där :O
Oops. Kanske skulle ha gått upp tidigare för att hinna med allt som jag ska göra ;) haha


Drömde en helt underbar dröm inatt! Minns inte hela tyvärr med minns nog dom bästa bitarna skulle jag tro :)

Nu så måste jag allt börja gör allt som ska göras!

Hörs säker senare..

KYSS  ♥


Kommentarer
Postat av: sara

thihi kaffe i solen med mig är alltid underbart faan ;) hehe.. speciellt nu när man har lite.. hrm.. problem ;)

2009-04-24 @ 12:51:12
URL: http://saraisdashit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0