25/4 2009

Igår så kom man ut till Örlen runt 4-tiden.
Sjuk underbart eftersom att vädret var på topp :)

Man gick sedan runt och hälsade på alla man kände och alla blev ännu denna gången lika chockande över att jag var med! Haha  
Jag, Mamma och Lillan åkte sedan in till stan igen för att hämta våra hundars koppel. Haha
Ibland så är det inte lätt att tänka på allt ;)
På vägen ut till Örlen igen så tog vi med oss Othilia <3
Riktigt underbart att vara med dig här ute gumman!
Senare på kvällen så fick vi besök av en annan familj och samtidigt så kommer Othilias pappa, Peter ut.
Mamma, Pappa och Peter hade inte träffat varandra på flera år.
Var riktigt kul att se dom tillsammans xD eller hur Othilia?


Othilia och Peter åkte hem runt 11-tiden och kvar med jag med min familj i en husvang! Haha
Men va fan, lever det gör jag allt än ;)
Blev en rätt tidig kväll för mig igår.
Mådde inte alls bra. Kan det vara för att jag är på landet typ? ;) haha
Nej då. Vid 1-tiden i natt vaknade jag av att babe ringde mig.
Otroligt roligt att höra din röst du :)
Somnade om efter samtalet och några sms till Sara.
Vid 4-tiden var det dags igen att vakna.
Denna gången av en mobil som ligger och ringer och en stor Schäffer som nästan sitter på mig :O haha
Jag skickade ner Atos fort och somnade om.
I morse vaknade jag strax före 8-tiden pga. Min kära far som inte kan vara tyst! Haha
Han skulle nämligen ut i skogen och träna Atos.

Lev lugnt nästa gång tack :P
Nu så sitter jag här klarvaken! Detta är mig inte likt..


Nu under dagen så vet de fan vad som händer.  
Sara och babe kanske kommer ut sen. Men men, det återstår ju att se.
Annars ska jag la ta det lugnt med alla här ute.
Sätta mig på en stol i solen och knäppa en bärs kanske. Hmm, det låter allt lockande! xD

Ha det gött så länge


Måste ju även passa på att gratta Linus som fyller år idag!
Haha hela 21 år ;)
Grattis Linus <3

KYSS  ♥


Kommentarer
Postat av: linus

tack ska du ha <3

2009-04-25 @ 11:44:05
Postat av: Othilia

haha aah det var allt kul att se dom ihop! :D

Och det var jätte mysigt där ute med dig ! :)



Btw.. ring mig sen!!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-04-25 @ 12:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0