25/8 2009

Hello hello


Sitter man i skolan med Josefine.
Vi sitter vid var sina datorer och bara slappar.

Är mer än en hel vecka sedan jag skrev sist.
Usch, tiden går verkligen fort fan.


I helgen så var man hemma för första gången.
Hemlängtan hela jävla förra veckan, men men det va då, fan så mycket värre att åka ner hit igen.


Förra veckan bjöd på en nervös start.
Blev genast kompis med Josefine och massa andra.
Redan under torsdags kvällen så hade några i klassen en fest.
Sjukt underbart.
Och på tal om det, jag och Josse.
Helvete vad lika vi är..
helt jävla sjukt fan.
Vi båda har gått igenom mycket. Haha
snacka om att verkligen hitta en person i dess klass :)
Sjukt kul att vi två har blivit så bra vänner!


Idag, så var det en sjukt tung förmiddag i skolan.
Vi började 08.45 och gick till 13.00. skulle ha gått till 16.00, men fick sluta tidigare.
Alla i klassen hade som läxa tills i dag att skriva en livslinje.
Man fick veta mycket om de andras liv och man själv sa mycket om ens liv.
Det blev kämpigt och alla började att fundera och tänka.
Så vi fick helt enkelt sluta tidigare.


Gött, Jag, Josse, Mickan och Sara drog in till Vetlanda.
Kollade runt lite på stan och sedan så drog vi en k-rulle. Hehe

Nu så ska vi slappa lite, innan vi ska lägga oss med en film och glo.


I morgon så är det skola igen.
Och så hoppas jag att det blir hemfärd på fredag!

Vill ju mysa med min älskling <3

Känns helt konstigt att vara så långt ifrån..
Älskling, Jag hoppas verkligen att du inte kommer att tröttna på mig!
Jag älskar dig <3



Nepp, nu så ska vi kila.

Ha det underbart alla där ute ;)


KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0