29/8 2009

Hello
Sitter man i Ryd i lillans rum.
 
Igår när man kom ner till Ryd så blev det till att vara hemma hos mamma och pappa tills 9-tiden.
Sen blev man hämtad av Dennis, Jesper och Ludde.
Drog in till stan en sväng. tog nog kanske några bärs för mycket!
Och träffade alla möjliga männiksor som man inte har träffat på
ett tag. alltid lika kul ;)
började även att bråka med min hane, så ångest som ett as har man allt.
Om drygt 30 minuter så kommer min älskade Sandra och hämtar mig.
Vi ska in till stan för att käka något och se över resan som jag och hon har bokat!
Senare i kväll så blir det nog några bärs med henne och några till :)

Just nu är mamma, Pappa och Lillan på väg hem från Skåne.
Dom åkte ner tidigt i morse för att "kolla" på en hund.
Men min käre far kan inte bara åka och kolla på en hund. han sa exakt så om
Atos och nero också, och vad hade han med sig hem. jo, just dom två hundarna.
mamma,Pappa och Lillan är på väg till Ryd med en liten Örjan! :D
En liten bäbis vovve ;) tyvärr så hinner jag nog inte träffa han denna helgen :(

Men men, får väl åka upp snart igen, så man kan få se den lille ;)
Nepp, nu så ska jag fixa mig innan man ska in till Stan.
I morgon så blir det hemfärd igen. Känns väl lite tråkigt, men det duger :)

hoppas bara att jag får träffa min hane idag så jag kan säga hej då till han.
annars vill man ju inte direkt åka hem fan ;)

Ha det gött alla där ute <3


BTW, Vill bara säga att jag älskar min Daniel otroligt mycket!
fast det att jag är en jävel på att börja bråka med han ibland ;)
Så Daniel, ännu en gång;
FÖRLÅT! <3<3


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-20 @ 05:29:37
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0