10/2 2009

Tjaa xD


Just nu så sitter jag här i min säng och glor på Tv med liisan :)

Vi har även planerat in en tipp nu i veckan, men vi får se hur det blir med det ;)


Igår så åkte jag hem till Liisan på Ö-malm  runt 4 tiden.
Vi chillade och snackade skit fram tills 22-tiden då killarna kom med filmer och chips :G haha

Vi kollade på två filmer i natt, den ena var Love Guru och Outlander.
Vi skulle även ha sätt filmen IT, men Philip var ju dock inte alls så smart, så det gick tyvärr inte att se den :(

Sebbe och Philip var nog inte alls så glada på mig och Liisan igår.. hahaha
vi satt och tjötade hela tiden eftersom att vi inte alls ville se filmen Outlander. Haha
allt för att förstöra för dom :D

Vi åkte hem från Liisan och Ö-malm runt 3-tiden i natt.
 Kunde dock inte somna. Så i natt kollade jag på filmen
2:37 pm.
Den var inte alls bra. Den hade ett bra budskap, men var inte alls min typ av film.


Nu under dagen så ska vi iväg och handla och sedan får man se vad dagen bjuder på..
Hoppas att det minst blir lika kul som igår. För att kvällen och natten bjöd på mycket skratt xD


Ha det bra alla där ute.


KYSS ♥


Kommentarer
Postat av: Eriiza

Tack så jätte mycket ! =)



MvH Eriiza

2009-02-11 @ 09:07:46
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0