11/2 2009

Helloj alla läsare


Igår så drog jag och Liisan vidare ner till Sebbe.
Vi åkte och handlade och sedan blev vi sittande hos
Sebbe hela kvällen.
Jag kom hem strax före 12 i natt xD rekord fan ;) hehe


Idag så sov jag fram tills 3-tiden, var uppe en sväng runt 11-tiden, men blev sittande framför TV och det brukar ju bara leda till en sak... Sömn :D haha

När jag vaknade så bestämde jag mig för att städa mitt rum.
Mamma har varit på mig under några dagar och även
Lillan också.
Jag och Lillan började städa mitt rum vid 15.30 och slutade några timmar senare..
Fan va jobbigt det är att städa, men vad nöjd man blir efteråt. Hehe


Nu under kvällen så har jag spenderat min tid bredvid Lillan och kollar på Efterlyst!


Nu så är det dags för sängen eftersom att klockan ringer 04.30 i morgon.
Usch, vill inte jobba i morgon. Vill ju ligga hemma i min säng och njuta av mitt lov! Hehe
men men, några timmar jobb och lätta pengar ;)
Det känns riktigt surt när man vet att massa kompisar är ute och festar..
skulle också vilja vara det!

I morgon så är det jobb mellan 06.30 - 16.00, det kommer nog bli ganska segt, men sen när pengarna kommer så blir man ju alltid glad. Speciellt nu när jag ska göra av med mina pengar på Fredag :D haha


Sovgott alla där ute


KYSS  ♥


Kommentarer
Postat av: E

Oj,tidigt morgon-sov så gott

2009-02-13 @ 01:50:17
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0