16/2 2009

Hejhej alla där ute!

Då är den första praktikdagen avklarad!

Det blev även en promenad på drygt 1 timme innan jag började på min praktik i dag.
Det kändes riktigt gött att få gå en sväng innan man kom dit.
Var riktigt nervös, men så fort jag kom in genom dörren så släppte det mesta!


Började klockan 09.00 i morse och gick därifrån runt 10.15.
Denna dagen så skulle jag och mina handledare (Fick två, inte alla som får det.) komma fram till mina tider.
Eftersom att jag är på ett korttidsboende, så har jag ett ganska skönt schema.
Har riktigt många kvällar, dock kommer jag få jobba under helgerna..
Men, det ska nog gå bra detta.

Eftersom att jag är en nattmänniska så är jag riktigt glad över att jag kanske inte börjar förens 13 en vardag.
Det är riktigt skönt xD


Denna vecka så kommer jag att jobba:

Tisdag: 13.00-20.00

Onsdag: 08.00-17.00

Torsdag: Ledig

Fredag: Ledig

Lördag: 08.00-17.00

Söndag: 08.00-17.00


Riktigt skönt vecka ändå ;)

Nu så ska jag börja göra lite nytta här hemma.
Städa mitt rum bland annat ;) hehe har ju fan kläder över allt.. hehe

Ha det super så länge!

KYSS  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0