2/2 209

Tjaa alla läsare!

Usch, det känns som om jag har varit vaken i miljontals timmar!

Min lördag var givetvis hur okej som helst!
Träffade massa gamla polare och minglade omkring med mina närmaste!
Det är det underbaraste som finns ;)

Dock så tror jag inte att det blev några kort tagna från Lördagen, men jag kan ju säga att ni som inte var med missade otroligt mycket!
Vi var ett gäng som var goa, glada och otroligt fulla!! Hahah
Redan runt
17-tiden så blev folk runda runt fötterna ;) Super!


Det blev en lång natt med mycket skratt från både BF3:or och folk runt omkring.

Tack till allas lilla sessa Sandra.. som såg till att detta blev av <3


Min söndag spenderade jag i min säng och sedan åkte jag på kalas utanför skultorp.
Nice, dock kom det dit folk som jag inte gillar...
Men men, det duger la några enstaka minuter..


Resten av kvällen spenderade jag i sängen framför Tvn.
Om jag ska vara ärlig så har jag inte orkat blogga! Usch, det kändes som en pina i går kväll..


Måndagen började med skolan 08.00 då mötte jag min sötnos Elin över en cigg och sedan blev det en frukost xD samtidigt som vi båda bara spottar ut grejjer som hände i helgen.
Helt underbar. Precis så en måndag morgon ska vara ;)


Dagen rullade på och var rätt chill..
Hade religion prov om kristendomen som inte alls gick så bra.
Ajaj, det var
INTE bra. INTE OKEJ (eller vad säger ni i Bf3?) haha


17.30 lämnade jag och Othilia  skolan idag...
Skolan var nedsläckt, låst och larmat(?) haha
Både jag och
Othilia gick och skrämde upp varandra. Hahaha

Nu har ni fått ta del av mina dagar på svart och vitt ;)


Hepp, nu så ska jag gå ut och gå en promenad!

Ha det gött tills nästa gång!


KYSS ♥


Kommentarer
Postat av: Mattias

inte okej med de "minnena" :P

2009-02-03 @ 18:24:01
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0