23/2 2009

Hello alla där ute!


Usch, vad länge sen det var som jag skrev något!
Min förra vecka bestod av praktik och sedan 2 dagars ledighet.  (Torsdag & Fredag)
Men tyvärr så orkade jag inte sätta mig vid datorn och skriva.
Efter att ha "jobbat" (praktiserat) hela helgen, och varit ute sent på nätterna så är jag helt slut.


Idag så känns det underbart att vara ledig.
Vaknade upp dock vid
11.30 i dag :(
Hade velat sova lite längre.
Men men ..
idag så ska jag bara ligga i min säng och ta det lugnt!
Ska även samtala lite med
Min Malinpalin <3 hehe


Under helgen så har vi bestämt att dra ett gäng till Danmark under påsklovet! :D
riktigt nice
, vi som åker är Malin, Sara, Jag, Matte, Bagarn och Rickard.
Detta kommer nog bli jävligt roligt!


Vi har även fått våra student mössor!
Nu så börjar det äntligen kännas att studenten är på ingång!


Till helgen är jag även ledig!
Känns hur sjuk bra som helst! ;)
Men, det blir fortfarande en vit helg för mig.
Klarade jag ett helt lov utan att ta en droppe så klarar jag det ett tag till.
Det känns riktigt gött att vakna på morgonen och veta att man inte behöver ångra något, att man inte är bakis och shit! Helt underbart!!

Ska försöka att inte dricka något förens jag är på väg till Danmark...
Det är ett tag till.
Närmare bestämt tills den
6 April.
Då har jag varit alkohol fri i 1 månad! :D hoppas att jag klarar det ;)


Nepp, nu så ska jag gå och sova lite till..


Här är mina tider denna veckan..
känns rätt bra att börja sent
.

Tisdag: 13.00 - 21.00

Onsdag: 14.00 - 21.00

Torsdag: 13.00 - 20.00

Fredag: 06.30 - 17.00

Lördag: Ledig

Söndag: Ledig


MATTIAS! Du får mejla alla dina tider till mig, så att jag vet när fan jag kan ringa dig! Vi behöver snacka lite grabben ;) om helgen, Danmark bland annat.

Ha det gött alla där ute!

KYSS  ♥


Kommentarer
Postat av: Mattias

nu har jag mailat mina tider till dig :D

Älskar dig storasyster<3

2009-02-23 @ 17:15:08
URL: http://mattttttias.blogg.se/
Postat av: jennie

Du vet att det är måndag idag? :P



HAR DU HUMOR? VÄLKOMMEN IN!



http://jenniesplace.blogg.se



2009-02-23 @ 22:52:42
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: Sofi

Nu har jag lagt upp 20 nya frågor i min blogg.. Fria att kopieras och besvaras i din egna blogg :) Välkommen in!

2009-02-25 @ 00:40:10
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0