3/2 2009

Hello alla läsare..

Usch vilken seg tisdag det har varit idag!
Är det bara för att man vet med sig att det snart är lov på ingång?


Min dag började extremt dåligt!
Blev 15 minuter försenad till skolan :/
Dock hade jag inte lektion i morse utan jag skulle hjälpa 4-års programmet som hade en innerbandy dag :)

Jag, Othilia, Elin och Matte skulle vara speakers, föra protokoll med mera..

Riktigt kul att få vara med om en sån grej!
Med tanke på att detta gick i hand med våran behovskurs så satt vi och kollade lite extra mycket om vi kunde förutse individernas funktionshinder.
Men vi drog snabbt en slutsatts att
89 % kunde man inte sätta in i en så kallad "kategori".


Efter att ha hjälpt till där uppe i hallen fram till lunchtid så var det dags för att ha Svenska B och religion..
Usch uschSvenskan var riktigt seg idag!
Det kändes som om våran lärare stod där framme och snackade i drygt 8 timmar om något man inte förstår och med VÄRLDENS tråkigaste röst!
Hur kul kan det då vara att lyssna på henne..

Efter skolan så uträttade man lite ärenden och sedan var det till att åka hem och slappna av!
Så otroligt skönt ;)


Under kvällen så har det inte hänt allt för mycket och nu så är det dags för sängen, eller ska kanske läsa i den där boken som jag har lagt åt sidan ett tag nu ;)
Inlämningen på den skulle ju vara inne för ett bra tag sedan nu ;) haha


Ta hand om er och sov gott alla där ute!


KYSS ♥


Kommentarer
Postat av: fkfce

haha =) hajjemän faan tillsammans så klarar vi allt

2009-02-04 @ 10:20:52
URL: http://saraisdashit.blogg.se/
Postat av: Mattias

jag hade as kul på innebandyn :D

2009-02-04 @ 21:38:17
URL: http://mattttttias.blogg.se/
Postat av: Mattias

jag hade as kul på innebandyn :D

2009-02-04 @ 21:40:07
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0