4/2 2009 - arg!!

Tjaaa


Nu så kommer det ett argt inlägg från mig!

Ligger hemma med huvudvärk och massa annat skit!
Min dag blev ju inte bättre fram åt 11 slaget då jag fick ett samtal från en i klassen..
Där alla i klassen tydligen hade röstat för att åka tåg under kortegen! Men det som folk i klassen inte fattade var att allt var spikat! Vi hade en lastbil, vi hade en som skulle fixa staketet till oss och vi hade folk som kunde hjälpa till med materialet!

Såå.. hur fan kan ni gå ut till en hel klass och säga att inget är fixat? :O

Vi som är hemma idag får inte vara med och rösta om vad vi tycker och tänker!
Så jävla fel är det!

Hade det varit några andra personer som hade varit hemma så hade folk från klassen ringt till dom och frågat vad dom tyckte och tänkte!

Det är så fel att våra röster inte räknas i denna jävla klass!
Jag blir riktigt arg eftersom att jag tycker att
ALLA i klassen ska få vara med och säga vad dom tycker och tänker..
fine, jag och några till är hemma  idag.
MEN vi är la fan bara ett telefonsamtal bort eller?!
Hur svårt kan det vara att ringa till oss och fråga vad vi vill?!
Samtalet kommer drygt ta 3 minuter av folket i klassen, men inte ens det vill ni slänga ut på oss!


Något mer som gör mig riktigt irriterad, är att det finns vissa i klassen som säger en sak till mig och co och något helt annat till dom andra i klassen!
Herregud, vad är ni rädda för?! :O
varför vågar folk inte säga ifrån?
Nu är vi där igen som BF3 har haft stora problem med!!!
 Det är alltid 1-4 st som
ALLTID vågar säga vad dom tycker och tänker..
Men resten då? Dom som kan vara så stora i munnen och säga de fulaste ord dom kan bakom de andas rygg..
vart har dom tagit vägen?!
Joo, dom har blivit så fega jävla råttor som inte vågar säga något!


Giirl´s vi ska ta mig fan fixa detta själva!


Nog från mig nu!

Ha det bäst


KYSS  ♥


Kommentarer
Postat av: Othilia

jag håller med. Ska någonting beslutas så ska ALLA få vara med och säga vad dom tycker och tänker. Fan ett samtal eller sms tar ju fan inte lång tid! Jag tänker då fan inte vara med på något jävla tåg. Jag ska ha en lastbil, that's it. Tänker fan inte sitta på ett mesigt tåg med några sterios och SITTA ner hela jävla vägen. NO FUCKING WAY!! Never gonna happend! Om vi inte ens får vara med och rösta om saken tänker jag fan inte hjälpa dom. Vi fixar vår egen kortege, eget ljud och allt. <3<3

2009-02-04 @ 13:54:02
URL: http://othiilia.blogg.se/
Postat av: Carro

Hahaha vissa vill skämma ut sig bara att inse det ;D Men vafan fixa eget och äga ut dom dära med tåget.. vilken dålig ide asså att åka tåg runt

2009-02-04 @ 17:07:28
URL: http://caaberg.blogg.se/
Postat av: Jonte

hahahahahahha ska dom åka i ett tåg????

då måste jag komma upp och kolla på er. detta får jag verkligen inte missa!!hahahahahha

2009-02-04 @ 20:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0