4/2 2009

Hade inget att göra förut, så jag fixade till min blogg..
de svarta färgerna är nog inte lika, men hittade dock ingen annan svart på den färgkartan :(

Vad tråkigt det är att vara sjuk igen. 
Eller aha, sjuk och sjuk..
Har fetaste huvudvärken och illamående..
Snart börjar min apu i 7 veckor så jag hoppas att jag verkligen inte blir skit sjuk nu!
det får bara inte hända.
Kommer missa riktigt mycket i så fall..


Igår försökte jag att ringa till min Apu, men min handledare var på möte och idag när jag skulle ringa så hade hon semester :S
Får ringa i morgon och se om jag får tag på henne..
nu så ska jag ner och försöka käka lite och sedan plugga teori!

Ha det gött


KYSS ♥


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag tycker de svarta ser lika ut =)



krya på dig!

2009-02-04 @ 16:45:45
URL: http://jennief.blogg.se/
Postat av: Kim Ekholm

Har du Photoshop?

Ta en printscreen och sen lägg upp den i PS. kopera fären där och ta koden;)

2009-02-04 @ 19:16:34
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0