5/2 2009

Helloj alla läsare!


Idag när man gick upp så möttes man av massa snö!! xD

Det snöade igår kväll och lite i natt, men trodde att allt skulle försvinna som vanligt :(


Idag började skolan 08.00, vi hade Behovskursen.
Detta betyder att jag och Matte skulle ha redovisning idag.
Det gick bra, med tanke på att vi inte hade med oss allt i redovisningen.
Det vill säga historia om de olika hjälpmedlen med mera så fick vi ett G.
Jag är i alla fall glad att vi fick ett G för detta arbete! Good, Matte! Detta fixade vi bra :)


Lektionen slutade 10.30 och de blev det till att dra sig hem åt.
När jag kom hem så fick jag en impuls idé att jag skulle duscha Nero!! Haha
inte det direkt lättaste, och jag tror att jag börjar förstå varför folk köper en liten tax eller något sådant i stället för en stor Schäfer! :P

 Nu är min Nero ny duschad, hatar mig över allt annat (han avskyr att duscha, men bada älskar han!). haha stackaren, det kan inte vara lätt att hata att duscha och så blir man verkligen tvingad till det.. hehe


Hepp, nu så ska jag all glo på Tv lite.
Innan det blir en låång promenad med Nero :)

Ha det gött så länge!


KYSS  ♥



Min lilla sötnos, Nero..
(dock är bilden drygt 2 år gammal eller något liknande.)


Kommentarer
Postat av: Olle

Vad söter han är!hur gammal är han?

2009-02-05 @ 17:07:23
Postat av: sara

duu.. varför ska jag köra på dig?? å sen vet man aldrig.. jag kanske har svårt att köra.. vad vet jag.. vi komemr nog få det typ samtidigt

2009-02-05 @ 20:10:08
URL: http://saraisdashit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0