6/2 2009

Halloj alla läsare..


Precis hem kommen från stan.
Har kollar på film med BF 3 och BF 1 och massa mera.
Namnet på filmen kommer jag inte ihåg, men den utspelade sig i ett koncentrationsläger.
Allt som har med förintelsen intresserar mig, men dock var inte denna film så bra som förväntat!
Trodde att filmen skulle vara bättre.


Innan det var film klockan 12, så hade jag en lektion. Hade historia i drygt 1 timme. Och just i historian så håller vi på med förintelsen! Det är verkligen toppen ;) hehe


Nu så ska man fixa till sig lite och senare så ska jag nog vara med Sara och Matte.
Sara hade Engelska B nu, så då passade jag på att åka hem en sväng.


Hepp, nu så behöver jag allt städa mitt rum!
Vill verkligen inte. hatar att städa fan!
Matte, kom och städa ;)
det kommer ju vara din uppgift sen.
Så det är ju lika bra att du börjar träna med att städa bland mina saker! Hahaha xD


Ha det gött

KYSS  ♥


Kommentarer
Postat av: Mattias

haha jag kommer med en gång ;) bara de inte är massa underkläder ;)

2009-02-06 @ 16:11:50
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0