21/1 2009 Kväll


Jag har äntligen lyckas skicka in 2 inlämningar som jag låg efter med. 
Riktigt skönt är det att äntligen fått det gjort! Men det tog mig tyvärr några timmar med ena inlämningen.

Anledningen till att det tog några timmar berodde på att i inlämningen så skulle de vara med nyckelord som Sara skickade till min mejl eftersom att jag inte hade kvar dom på min dator.
Jag min idiot öppnade bara filen som hon skickade och skrev direkt i den filen..
misstaget som jag gjorde var att jag inte sparade filen på min dator.
Jag gjorde detta misstag hela 2 gånger innan jag fattade att jag kanske skulle spara filen på min dator innan jag började skriva ner alla svar på frågorna som skulle vara med!!


Ajaj, Efter 2 misslyckande försök förstod jag tillslut vad jag gjorde för fel..
Arg som satan blev jag men det var bara till att gilla läget och börja om från början.
Det blev 3:dje gången gillt på denna inlämning!
Segt som attan!
Sara den knäppisen bara skrattade åt mig.
Fick även höra från andra håll att misstaget berodde på min hårfärg.. haha

Nu äntligen så kan jag lägga mig ner och slappna av, utan att tänka på dessa inlämningar ;)hehe

Nu så blir det till att läsa en bok som jag fortfarande har kvar, sedan blir det sängen!

Sovgott alla där ute!

KYSS ♥


Kommentarer
Postat av: Sarah

:D

nja jag har vaknat nuyss^^ hihi durå?

2009-01-22 @ 09:38:55
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0