21/1 2009

Hello alla läsare!


Igår när jag kom hem från skolan så blev det sängen!

Jag sov fram tills typ 22 i går kväll och kände inte direkt för att gå och starta datorn då.

Så i dag skriver jag istället ;) hehe


Igår i skolan så händer det inget speciellt. Och inte i dag heller..


Det har verkligen inte varit min eftermiddag idag!!
Nu när jag kom hem så skulle jag skicka in ett arbete om Salamanca grejjer, som jag och sara satt med för någon vecka sedan.
Vi slet med den i drygt 3 timmar..
Men jag måste ha glömt att sparat den eller något liknande, för att när jag nu skulle skicka in den på fronter så upptäckte jag att den filen är borta!!

Ajaj, den ska vara inlämnad i morgon, jag har inte kvar uppgiften eftersom att jag trodde att jag var färdig med skiten.
Och nu så står jag här! Har kollat igenom varje mapp på min datorn men den finns inte någon stans!
Vad arg jag blir på mig själv! Tänk om jag verkligen hade sparat den där skiten!!


Nu så måste jag tyvärr sätta mig med Salamanca skiten och sedan har jag ett till arbete som ska vara klart i morgon.

Så i kväll så blir det bara plugg :(

Hörs senare!


KYSS




*   
Det är dagar som denna som man fattar varför man levde det liv man gjorde för några år sedan och man ångrar sig djupt att man lämnade det för att bli något. Nu när allt bara går åt helvete så vill man gärna tillbaka och bara kolla bakåt och inte framåt! Det finns ju inget att se framåt, allt man hade och vill ha igen finns bakåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0