23/1 2009

Hallo alla läsare xD

Idag så har jag inte orkat blogga..

Har legat och sovit hela eftermiddagen, har haft världens huvudvärk och frossa..
usch, nu efter lite sömn och Alvedon så känner jag mig bättre..


Idag så hade jag, Sara och Elin sovmorgon till 10.
Men vi drog in runt 8 till skolan för att kunna plugga på Historian en sista gång.  
Vi blev alla 3 blev minst godkända på historian
(itteraturseminariumet).
Det känns riktigt bra och skönt :) Sedan var det dags för lunch som i skolan restaurang.
HR1:er serverade oss idag (tror jag).
Det var god mat, kött och potatis.


Efter det så slutade vi, klockan blev la typ 12.30 innan man kom ifrån skolan.
Sedan så blev det som sagt hem och sova.
Vaknade till runt 8 tiden då maami ropade på mig och sa att det var mat.
Sedan har jag spenderat hela min kväll med maami och paapi i soffan! ^^ Underbart skönt.

Satt och kollade på Let´s dance. Hahahah
vilken flopp..
Blondinen kan ju varken blogga eller dansa. (Inte för att jag är så mycket bättre men!!!)
 jag tycker i alla fall att rätt par åkte ut. Och det är jag nog verkligen inte ensam om..

I morgon så blir det jobb. Och under kvällen blir det kanske krogen.
vet inte riktigt om jag har "tid" med det, eftersom att jag lovade min lärare Linda
att hon skulle få in sista delen på min inlämningsuppgift på måndag..
så har nog lite svårt att få tid med allt. Hehe


Haha nu så blir det sängen om jag ska orka upp i morgon!

Sovgott alla där ute och jag hoppas att ni har haft en riktigt bra fredagskväll.


KYSS


Kommentarer
Postat av: Liisan

hahha yees :) ÄNTLIGEN!!! :D



<3

2009-01-24 @ 01:00:12
URL: http://liisliisliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0