26/1 2009


Helloj

Idag så var den en lång dag i skolan.
Från
09.00 - 16.10 det kändes riktigt segt att gå ifrån skolan när det var mörkt.

Sandra babe kom och hämtade mig i skolan och sedan drog vi till en gammal praktik plats som vi hade i 2:an.
Vi skulle ner och lämna våra nummer så att dom kunde få tag på oss om platsen var i behov av vikarier :)
Vilket både jag och Sandra hoppas på.
Båda trivdes som fisken i vattnet på det stället!
Nu så blir det till att sätta sig ner med miljontals olika läxor..


Ajaj, hade det nog lite för roligt i helgen och glömde bort det.
Men måndagen är ju inte slut förens 00.00 i natt ;) har allt ett par timmar på mig. Hehe

Ska även hinna med och klippa mig under kvällen.. nice ;)

Hepp, nu så måste jag sätta igång innan jag kommer på något annat jag bara måste göra just nu för att slippa allt pluggande. Hehe


Vi hörs säkert senare.


KYSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0