28/1 2009

Hallå alla läsare :)


Blev precis färdig med min inlämning!
Det känns underbart skönt att man äntligen har skickat in den.
Hoppas bara att det räcker till ett bra betyg, känner inte för att göra om något just nu!


Idag så hade jag och Malin gympa med 4-års klockan 08.00 i morse.
Vi spelade pingis och hoppade hopprep.
Riktigt trevlig var det.
Kul men jobbigt! Haha
sedan blev dagen som den skulle.
Vi hade en enormt seeeeg Svenska B lektion i dag!
Herregud, våran lärare sprang och svarade i telefonen.
Hon snackar segt som attan och hon säger ord man aldrig har hört förut!
Det värsta av allt är att vi går igenom Nationella i Svenska B nu.
och tro mig, efter 3 lektioner så fattar jag fortfarande inget!

 Förvånade? Haha det är inte jag i alla fall.
Jag vill inget annat än att få
Mogge tillbaka till oss!

Efter skolan så blev det stan med Sara.
Jag typ tvingade henne till att köpa en ny plånbok!
Jag ska ta kort på hennes gamla och lägga ut här, så ni förstår varför! Hehe  
vid 5 tiden så lämnade Sara mig inne i stan, men fann genast en ny kompis ;)
Jag hittade MrP på en gata inne i stan och som alltid när vi är tillsammans så blir det alltid en promenad.
Eftersom att jag väntade på mina föräldrar som besökte banken så gjorde det mig inget!
Det var riktigt skönt att vara ute och gå, men dock inte inne i stan!!


Jag fick även en chock när jag kom hem förut och såg att mitt rum var städat!
Tack maami <3
detta är nog en av de starka anledningarna till varför man vill bo hemma hos sina föräldrar.
Man slipper ju städa ;) super skönt att maami gör det i stället ^^


Usch vad klockan springer iväg.
Nu så måste jag försöka få lite sömn innan jag ska iväg till skolan igen.


Jag hoppas att ni alla där ute har haft en toppen dag!


KYSS ♥


Kommentarer
Postat av: Mattias

du slipper ju städa när vi flyttar ihop också ;)

2009-01-31 @ 13:35:30
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0