5/1 2009

Hello alla läsare!


Under dagen så har jag pluggat teori och varit ute och gått.
Hamnar man i rätt sällskap så är det alltid lika trevligt ;) hehe

I morgon så skulle jag ta tag i alla skolarbeten som jag skulle ha gjort under lovet, eller aah.
Vilket lov?
Har ju jobbar nästan varje dag! Känner att jag vill ha några dagar mer lov, så i morgon blir det stan med några av dom bästa och några av de sämsta! Haha


Ledsen för det, men några måste ju vara falska och lite sådär horaktiga ;) haha


Hepp, nu så ska jag krypa ner i sängen. Jag ska försöka somna tidigt idag. Hehe

Ha det gött alla där ute!


KYSS ♥


Kommentarer
Postat av: Liam

efter allt hon har gjort dej så har du rätt att halla henne falsk och horaktig!

2009-01-05 @ 00:26:08
Postat av: Ida

Vilken limpan ;) ha en bra dag på stan imorgon ! :) puss

2009-01-05 @ 00:53:21
URL: http://idatb.blogg.se/
Postat av: Limpaan

vah vadå vilken limpa? jag så klart :P mohähähä

2009-01-05 @ 16:51:26
Postat av: Malin

Massor med tack :)

2009-01-05 @ 17:23:22
URL: http://mejlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0