8/1 2009

Har fortfarande inte kommit i säng än..

Men det är väl dags nu, skulle jag tro...
Ska lägga mig ner och läsa lite i en bok från skolan, som skulle varit utläst för ett bra tag sedan..
Oops ..

som sagt. Sovgott alla där ute!

KYSS ♥



* Jag vill inte släppa dig nu när allt är så bra!
Jag saknar dig enormt mycket.
Men jag är nog rädd för att säga det till dig.
Jag är rädd att du inte ska tycka desamma som jag.
För om du hade gjort det, så hade du väl redan visat det för mig?!
Och det tycker jag verkligen inte att du har gjort..
Jag är extremt osäker på hur DU känner, men inte hur jag själv känner!
Snälla, kan du inte bara tala om för mig vad du tycker och vill?
För bara några månader sedan så var det du som snackade en massa, som jag kanske nu förstår var skitsnack.
Jag kommer aldrig glömma hur glad jag har varit sedan jag träffade dig den där kvällen i juni.
Hur jag verkligen fastnade med blicken och inte ville släppa dig senare under natten.
Hur jag varje dag gick runt på jobbet och hoppades att varje Sms som jag fick,  var från dig och att vi skulle ses snart igen!  Men tiden går och den har väl ändrat dina tankar om mig...

Jag är verkligen kär i en främling .. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0