God natt


Nu så äntligen kan jag lägga ifrån mig arbetet.
Men dock är jag inte klar än!!

Har drygt 4 punkter att skriva om, men dom får allt vänta till i morgon.
Mina ögon går snart i kors. Hehe
är riktigt trött nu efter att ha suttit vid datorn halv dagen och försökt att hinna klart med arbetet.
Arbetet skulle ha varit inne för drygt 20 minuter sen men nu orkar jag inte mer. Hehe


Under kvällen så har jag även hunnit klippa mig :)
jag toppade bara håret eftersom att jag sparar det ;)
vill ju inte klippa av mig allt hår om det kanske inte skulle hinna växa ut tills studenten. Hehe

Hepp nu så blir det Tv och sedan sova.

I morgon så börjar skolan 08.00 med idrott första timmen med 4-års på skolan.
Ska bli riktigt roligt att ha idrott med dom, självklart så skriver jag i morgon hur det gick.
Ska också hinna med en tripp på stan med Sara och kanske Othilia. Hehe
jag ska allt köpa en ny plånbok till Sara ;) hehe


Och i morgon så kommer även lönen! :D
YES
hehe
har varit riktigt tomt på kortet dom 2 sista dagarna.. inte alls bra! Hehe


Nej  men nu så ropar sängen på mig, jag hör den allt ;)

Sovgott alla där ute och hoppas att ni får en toppen dag i morgon.


KYSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0