Hallu :)


I går kväll så drog jag som sagt ut med LiiSaan och Sebbe!
Vi stod och snackade om alltid ;) sedan drog vi hem till Sebbe där snacket fortsatte! Hehe
 fast det att vi snackar med varandra flera gånger under veckorna så har vi hur mycket att snacka om sedan i alla fall! Haha

Blev en rätt tidig kväll igår. Kom hem runt halv 2 tiden skulle jag tro.
Ooh, jag hade min cykel hos Sebbe så jag cyklade hem igår..
ojoj, det har jag inte gjort på flera år kändes det som! Hahah
 trodde att jag hade glömt hur man cyklade först. Haha
Undra om man kan glömma hur man cyklar...


Vaknade upp idag för en gångs skull innan 13!! Yeeah xD känns underbart. Haha åkte på att städa och laga mat.. :/ Gaah! Hehe  men efteråt känner man sig riktigt stolt ;) hehe

Nu så ska jag kolla på Tv och sedan fortsätta plugga teorin.


KYSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe det är ju bra att du är tillbaka ;)

Jo det är fint med mej :) hur är det med dej?

Puss

2009-01-18 @ 19:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0