Helloj...


Idag så skulle det bli en dag i sängen, men det Blev ändrade planer när lillsyrran kom in till mig och frågade om vi skulle gå ut och gå.

Vi var säkert ute och gick i en timme, det hade varit riktigt skönt ute om man tog bort blåsten!
Hehe så fort man blev "träffad" av blåsten så blev hela kroppen till is. Hehe


Nu så ligger man i sängen och kollar på tv3, där filmen Familj på väg sänds..
märker dock att jag har missat rätt mycket av filmen. Hehe
när filmen tagit slut så ska man börja läsa i boken igen..
riktigt bra är den!


Någon annan där ute som har läst boken Kärlek och stålull av Lisbeth Pipping?
Kommentera gärna och skriv vad ni tycker om boken!
Är det någon som vet om hon har skrivit fler böcker?!

Är riktigt sugen på att fortsätta läsa hennes böcker, om hon har skrivit fler!

KYSS ♥


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag har en labrador på 2år, Ozzy.. Sedan har jag 2st daghundar en pappilon blandning på 1år och en jaktgolden på 13veckor :D hoppas läsningen går bra, tyvärr har jag inte läst någon av hennes böcker... sv gott! kram kram

2009-01-11 @ 23:18:49
URL: http://lysvret.blogg.se/
Postat av: Sofi

Här kommer en utmaning till er som bloggar =) Jag har nämligen framställt 20 frågor, ni hittar dom i min blogg.. Kopiera dessa 20 frågor till din egen blogg och besvara dom där.. Så får både jag och dina andra läsare veta lite mer om dig!

2009-01-11 @ 23:43:20
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0