Skola...

Ska alldeles strax ta med mig Sara till Malin. Sedan ska vi åka bil bort till skolan.
Malins underbara mamma kör oss i dag xD

Nu så har jag och Sara varit ute och gått, vi mötes redan 07.15 typ och det blev en promenad på drygt 1 timma.
Sedan så bar det hem till mig där vi käkade frukost som bestod av kaffe och äggsmörgås.. Mysigt värre ;)


Lycka till nu LiiSaan som nog precis har blivit klar med sin operation skulle jag tro!
Du ska allt veta att jag har tänkt på dig! <3


Hepp, nu så tickar allt klockan och vi måste springa iväg.

Hörs nog senare om jag inte däckar någonstans ^^ hehe


KYSS ♥


Kommentarer
Postat av: Liisan

Ååh vad underbar du är eriika <3

Tack så mkt :)

Älskar dig hjärtat<3

2009-01-12 @ 19:18:39
URL: http://liisliisliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0