Sömnlös natt...

Hallå alla läsare!

Nu så tror ni säkert att jag är uppe med tuppen, men där har ni fel!

Inatt så kunde jag verkligen inte sova. Låg och vände flera gånger.
Tills slut vid typ halv 4 så gick jag ner och försökte lägga mig på soffa i vardagsrummet.
Det brukar alltid vara kallt där nere. Jag gav sömnen en chans till, men lyckades inte somna.. 
vid 5 tiden så vaknade morsan och kom ner och höll mig sällskap och strax där efter så vaknade farsan..

OJ vad skäll jag fick av min morsa att jag inte hade lyckats somna.. :S
hehe ska bli kul och se om jag kommer fixa skolan i dag.

Snackade precis med Sara i telefonen och vi bestämde att hon skulle ta sig ner hit till Ryd så fort som möjligt. Vi ska nämligen ut och gå som jag nämnde i förra inlägget.
Sedan så blir det morgonkaffe och frukost hos mig :D hehe

Nu så ska jag allt hoppa in i duschen, har väntat några timmar på att få gå in i den.
Men eftersom att jag bor med min familj i ett radhus så vågade jag inte gå in förtidigt!


Vi hörs säker senare efter min och Saras promenad!

Hoppas att ni alla har sovit gott i natt


KYSS ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: tack så mycket ^^

haha jo kan inte somna om :(

2009-01-12 @ 06:56:34
URL: http://emmaaoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0