Tjaa


Idag så var det skola där det inte hände allt för mycket.
Det hände en speciell grej! Dock ingen positiv!!
Våran svenska B lärare ska plugga vidare och lämna oss :(
Jag lovar att min klass har haft otur när det gäller svenska lärare!
Vi har haft ett par stycken och dock ingen som vi gillar!
Jag kommer ihåg i tvåan så hade vi en tjej som lärare, men min klass "råkade" köra över henne riktigt mycket så vi fick tillbaka Mogge!
Och nu ska vi förlora han igen :( usch

Jaja, åter till min dag.
I kväll så blir det krogen.
                       150 dagar! xD
Jag som inte skulle ut! Haha men men , lilla Malin övertalade mig xD hehe
Ibland så är det riktigt skönt att ha kompisar som ser till att man kommer ut ;) hehe

Så nu så ska jag fixa till mig och sedan börja förfesta ;)


Ha det gött alla där ute!


KYSS ♥


Kommentarer
Postat av: Liisan

Usch, vad avundsjuk jag blir :(

Jag vill oxå gå ut ist för att ligga här hemma och ha ont och tråkigt :(



Ha det så kul iaf :)

Älskar dig babe <3

2009-01-13 @ 22:50:26
URL: http://liisliisliis.blogg.se/
Postat av: ida

nu får du allt ta o skriva nått ;)

2009-01-17 @ 00:49:35
URL: http://idatb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0