Blända fartkameror??

Har kommit tillbaka efter en stund med lillan uppe i områdets lokal, där vi har solat :)
Skit skönt att lägga sig där och sola igen.
Var ett bra tag sedan nu och måste få upp den bruna färgen på kroppen ;)


Lillan solar xD


Sitter och snackar med Limpan på msn och han är som alltid lika glad över att komma på nått sätt att mobba mig! 
I veckan var vi ute och åkte bil, vi skulle nog åka till Tibro.
På vägen mellan skövde och Tibro sitter det vägkameror..


Erika: Va fan gör du?!

Limpan: Vah?

Erika: du kan ju inte släcka helljuset

Limpan: Varför skulle jag inte kunna?

Erika: Men då bländar du ju inte fartkameran!

Limpan: Öh Skojar du elle?!

Erika: Näää

Limpan: Hur fan ska jag kunna blända en fartkamera när kameran blixt är starkare än helljuset

Båda två började skratta som fan...
Aah.. är man blond så är man.. man borde vara tyst. Annars så får man allt bara emot sig! hahaha




Nu ikväll så har det ring 15 gånger till mig. På skyddat nr!
Om jag svarar så slänger människorna/människan på luren!
Shit, värt att ringa om man inte har något på hjärtat eller?

Btw,
hittade bilder på min mobil på min nya plånbok som jag köpte i veckan och är svin nöjd med den xD



Kommentarer
Postat av: Limpaan

Vadå mobbar dej?! Jag är juh snäll mot dej syss:( men erkänn det var juh den bästa kommentaren "Men då bländar du ju inte fartkameran!"<3

2009-01-06 @ 22:33:32
Postat av: Caroline

Tack så mycket:D Jodå, min dag har varit bra. Tagit det väldigt lugnt :) Du själv?

2009-01-06 @ 23:02:28
URL: http://anothermilkshake.blogg.se/
Postat av: Mattias

fan va najs plånbok :)

2009-01-07 @ 11:54:06
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0