9/6 2009

Lördagen spenderades i Karlsborg med Mamma, Annelie, Lillan och pappa..
Pappa höll på med hundarna och vi andra tre söta damerna minglade runt lite ;)
Efter att ha varit där en sväng och spanat in läget så blev det till att åka hem till Ryd.
Fick snabb besök av Anders och Sara.
Sedan kom älskling en snabbis innan han drog igen.
 Men det dröjde inte länge innan han kom tillbaka och hämtade mig.
Skulle ha åkt med Nyman, Malin, Anton och Jeppe.
Men det blev ändringar.
Jag åkte istället med älsk, Sara och massa annat folk.
Kul som fan va det.
Usch, kändes skit konstigt att vara med ett sånt gäng, men jag gillade det ;) hehe


Senare under natten så besökte jag även Malin, Sandra, Bagarn och alla. Haha
Vet de fan varför jag gick dit. Skulle inte ens till dom.. men där hamnade jag. Hehe


Söndagen spenderade jag med Malin<3 
Blev till att flöta med henne och Lillan och sedan ligga och kolla på film.
En underbar söndag. Fast, det hade varit bättre om älsklingen hade varit med <3


Idag så har man fixat skyltar och skit till vårat söta tåg som vi ska åka med inne i stan.. 
Har även varit och kollat på bilen som jag och Martin ska åka med till balen.
Var meningen att jag skulle vaxa den, men eftersom att jag har en underbar mormor ibland så hade hon nästan vaxat hela bilen när jag kom!
Så, jag behöver inte alls göra så mycket.
Efter besöket där så blev det till att ströga med Sandra, Lillan och Othilia <3 hahaha

I morgon är det APT som gäller från 08.00-12.00.
Sen blir det skolan en sväng innan man ska dra till Skara.
BF3 ska på middag och ha aktiviteter hemma hos en av våra lärare. Mysigt :)

Efter middagen och aktiviteterna så ska klassen upp till berget för att dricka och sedan tälta..
Shit, kommer nog frysa som fan! vi kommer säkert ha den oturen att det kommer regna också.
Det hade ju verkligen varit pricken över I:t.. haha


 

Hela denna vecka kommer att vara total fuckad..
Fullt med saker varje dag som måste fixas och skit.
Stressigt som fan ju!
Och man har ju inte tid att träffa dom man vill heller :(

Men men, nu så ska jag packa inför tältningen och sedan ska jag försöka sova.

Ha det gött!

KYSS  ♥




*Jag vill skulle också vilja uppleva det där underbara alla pratar om!
Ochjag vill uppleva det med dig sötnos <3






Idag är det 4 dagar kvar till studenten!
4 ynka jävla fucking sega dagar!

Din sista önskan var att jag skulle ta studenten.
Att jag skulle gå ut skolan med bra betyg och hamna rätt i samhällets system!
FARFAR, JAG LYCKADES VERKLIGEN!!
Men att veta att du inte får dela denna dag med mig känns hemskt.
Jag fixade skolan endast för din skull. Jag lovade dig det, och jag höll det!
Fanns vissa stunder som jag var nära på att ge upp hela tiden.
Men så fort som jag började tänka på dig och mitt löfte som jag gav till dig innan du försvann till andra sidan, har fått mig till att kämpa!

Jag skulle kunna göra allt för att just DU ska vara med på min student!
Hur mycket jag än önskar och ber så kommer du inte kunna närvara på fredag. 
Den människa som jag kommer tänka på mest under denna dag är dig, farfar!
Du var verkligen min klippa.
Du ställde alltid upp för mig.
Du var den person som verkligen trodde på mig!


Jag saknar och älskar dig farfar över allt annat!
Det går inte en ända dag utan att jag tänker på dig!

R.I.P Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta <3


Kommentarer
Postat av: Lillan

Idiot du behöver ju inte få en att gråta.

Farfar kommer man aldrig glömma även fast det gått så länge !



Han kommer visst vara där,

men kanske inte på samma ställe som alla andra i släkten är. Han ser dig erika lovar dig <3



R.I.P BÄSTA FARFAR <3

Älskar dig syster

2009-06-09 @ 19:03:01
URL: http://caaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0