Bilder från ...

Bilder från helgen och veckan bilderna ligger inte rätt och datumen på bilderna stämmer inte :P




Jag på morgonen ;)


Jag och Malin <3
Tårar, kom det allt!


BF 3, Dock inte hela <3


Jag och Elin <3
4-år tillsammans, heelt underbart :D


En full och goo Erika under kortegen ;)


Bääbis Erika :P


Jag hann även ta ett strög till teknik-huset. där jag mötte:
Ludde, Martin och någon till ;) haha



Jag och Martin på balen :)





Sandra, Malin, Othilia, Elin och Jag <3
Jag älskar er brudar!  Ni betyder riktigt mycket för mig <3

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Gud så fin du va på balen tjejen!

Synd att ja missa att åka in å se dej, men de bar av hem istället!

2009-06-19 @ 22:44:12
URL: http://volvotjejenmalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3<3

2009-06-21 @ 22:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0