24/3 2009

Hello bloggen!


Usch, måste be om ursäkt för mitt dåliga bloggande igen! Usch

Kom precis hem från min praktikplats.
Hade en ledig dag, men min lärare kom idag.
Usch, var skit nervös innan. Men det gick hur bra som helst.
Mina 2 handledare var mycket nöjda och man såg i min lärares ögon att hon var mega nöjd!
Min lärare fick även veta att jag har fått sommarjobb!
Känns skit bra!
Och med tanke på att dem vill ha kvar mig under sommaren, så måste jag ha varit duktig!


Min lärare och handledare gick dock ihop sig lite ;)
Dom alla 3 bestämde att jag skulle börja sköta skolan nu de sista månaderna och verkligen satsa på bra betyg.


Som min lärare sa: 
Jag har det i fingertopparna, och det är jätte synd att jag bara kastar bort allt!


Det känns underbart att veta att man har båda sin ena lärare och de arbetande där nere på sin sida som verkligen ska försöka hjälpa mig!

Nu har jag verkligen allt uppe.
Nu så ska jag verkligen inte göra dom besvikna.
Ska fan ta tag i allt nu de sista månaderna.
Ska allt visa att jag kan om jag vill!


Så, vad mer har hänt nu då.

Kan ju säga att det känns utmärkt underbart att jag har fått ett sommarjobb!
Inte behöver jag vara fattig i alla fall :P


Idag så blev det även klart att det blir Elmia på lördagen!  :)
Ska ner dit och träffa min babe, som jag inte har träffat sen januari eller nått fan. haha


Nepp, nu så ska jag börja plugga lite.
Ska även ha en hel plugg dag i morgon ;) hehe

Ha det så gött så länge!


KYSS  ♥


Kommentarer
Postat av: Kalle

en halsning fran oss alla till dig!

hur ar det med dig? forlat om du har varit orolig. har snackat med pappa! allt ar bra har nere och du behover inte oroa dig. om jag har tur sa kommer jag hem i maj. horde att du hade fatt julklappen! blev du glad? vet att det ar sent med julklappar. men du vet ju varfor du far den sent. inte sa latt att skicka har ifran ;)

Jag saknar dig som bara den hjartat. men snart så ses vi igen. jag ska forsoka fa tag pa en telefon och ringa. jag alskar dig erika aberg. det kommer alltid att vara du och jag! inget ska fa komma emellan det som vi tva har!

2009-03-25 @ 18:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0