25/3 2009

Nemen tjaa xD


Detta är ju nästan rekord!
Skriver två inlägg på en vecka xD ojoj


Igår efter pluggandet så blev det till att dra ut en sväng.
Mötte upp några gamla kompisar.. eller gamla och gamla..
vi håller på med olika saker, därför som vi inte träffas.
Dom hade sätt sig själva i klistret igen!
Och ville ha min hjälp.
Vad gör man inte för sina barndomskompisar ;) hehe


Första gången som jag verkligen fick sova ut idag!
Underbart gött. Vaknade 12.15 typ.
Underbart skönt! Hehe
vaknade och var skit arg på Lillan som ringer till min mobil samtidigt som hon står och plingar på dörren där nere..
Usch vad arg jag blev!
Men strax där efter så fick jag ett sms som gjorde mig hur glad som helst.
Så.. argheten är heelt borta nu xD hehe


Nepp, nu så ska jag dra mig neråt i kåken för att sätta på kaffe. Sara och Matte är på väg hit xD

Vi ska plugga och tjöta skit ;) haha


Ha det gött alla där ute!

KYSS  ♥


Kommentarer
Postat av: carro

Fan inte mitt fel att jag var tvungen att gå på toaletten !! och hade inga nycklar kanske.. man ska inte sova bort hela dagarna ändå erika åberg !!

2009-03-25 @ 19:17:49
URL: http://caaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0