28/3 2009

God morgon alla dä ute!


Igår så blev de inte alls som planerat.
Jag slutade 22, och skulle ha varit med min älskade Malin ;) och bror senare.
Men,  jag orkade inte gå ut och bror var tvungen att göra något annat..


Så länge som jag har sovit i natt, har jag inte gjort på länge ;) haha


Idag händer det la inte alls för mycket. 
Finns la som vanligt inga som ska ut.

Eller folk som säger att dom ska ut, men ooops. Dom råkade nog somna eller något!
Sånt blir man verkligen trött på.


Nu så ska jag börja fixa mig..
så får vi se om det händer något..
skulle ha festat med folk idag, men som vanligt så drog just dom 2 ut!
Skräll, men men. Är man gifta så är man ju!
Så jävla barnsligt.


Ha det gött fan!

KYSS  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0