31/3 2009

Tjaa


Nu var det någon dag sedan jag skrev..

Redan slutet av mars månad, tiden går ju extremt jävla fort nu! allt bara springer iväg känns det som :(

Helgen var la nice, tror jag..
Minns inte så mycket och gjorde vissa misstag.
Men va fan, det är la så en redig helg ska vara? ;) hehe
Tyvärr så är det ju bara till att gilla läget när man vaknar upp på söndagen.
Acceptera det som har hänt och gå vidare!


i Veckan har det varit praktik som gällde xD

Idag så slutade jag 17.00 på min praktik.
Underbart skönt eftersom att jag då för en gångs skull kunde göra något med Lillan och mamma <3 hehe
Det blev att dra ut och köra lite bil :) riktigt nice.


I morgon så är det skola som gäller..
NP i Svenska B.. usch usch.
Detta gillar vi inte fan!



~Ibland så känner man bara för att sätta sig på botten och aldrig någonsin komma upp igen.
Men det är ett måste!
Lyckas man inte ta sig upp för den långa branta vägen så kan man lika gärna säga hej då till allt!
Man måste hamna på botten flera gånger för att någon gång i sitt liv ha något att kämpa för..
Varför skulle man annars kämpa?!
Ibland så står all skit ända upp till halsen på en, men man måste gilla läget!
Ta tag i problemen fort och sakta ta sig upp för den långa vägen!


Nepp, nu så blir det allt sängen ^^
Sovgott alla där ute!


KYSS  ♥




*Babe & bror
ni betyder mer för mig än vad jag kan förklara med ord!
Ni finns alltid vid min sida, fast det att jag kan vara en idiot!
Jag älskar er två oerhört mycket och hoppas att ni aldrig kommer att lämna mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0