God natt

Nemen..
3 inlägg på en dag.
Detta är ju verkligen rekord ;) haha


Efter det att Sara åkte från mig så drog jag och Lillan ut och gick.
Vi var la ute  och gick ca 30 minuter innan det att Malin hörde av sig.
Sedan följde även hon med oss ut och gick en sväng :)
underbart skönt.
Och riktigt rolig att träffa Malin igen. Var ju ett tag sedan nu fan. hehe


Nu så sitter man spikad framför Tv och kollar på Efterlyst :)
skit grymt ju.. xD


I morgon så börjar jag 06.30 - 17.00 ..
skönt att ha en sådan tid och slippa jobba kväll hela tiden.
Men samtidigt är det ju riktigt gött att börja sent och sova länge ;) hehe


En fråga till alla där ute ..
Har ni också problem mer er msn eller?
Usch, ibland så kommer jag inte in.
Och om jag skulle komma in så är jag inloggad i typ någon sekund fan.
blir riktigt arg fan..
hehe men men nu så ska jag spana vidare på efterlyst och sedan sova.

Sov gott alla där ute!


KYSS  ♥


Kommentarer
Postat av: en ännu stoltare syster ;)

Du tjatar ju hela tiden !! :D

jaså det har du bestämt, fixar du och

bjuder så är jag allt med :D

Älskar dig syster <3

2009-03-26 @ 08:06:56
URL: http://caaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0