10/5 2009

Livad helg!!


Efter det att jag bloggade i Torsdags så somnade jag.
Vaknade upp på Fredag morgon runt 05.30-tiden. Seegt!
Hade sovmorgon så gick och la mig några timmar till.
Klockan 10.00 så skulle min klass samlas inne i stan för att lyssna på de 7 olika partierna.
Segt som attan!

Dagen flöt på. Blev en fika på stan med några av de bästa.  
Othilia, Elin och Matte <3.
Senare på kvällen så drog jag och Othilia hem till mig.
Blev till att sola en sväng och sedan bara chilla.
 Babe och Sandra kom även förbi och vi härjade. Haha som vanligt.
Vi 4 är fan guld tillsammans <3


Jag och Othilia gick och la oss runt 3-tiden.  
På lördagen så skulle de bli cross, men både jag och Othilia bangade. Haha
Vi drog och solade och sedan kom Sandra hit.
Vi var här en stund innan jag, Sandra och Othilia drog vidare till donken och härjade där. Haha
Drog en sväng till statoil också.
Jävla Sandra.
Hon ställer sig på tutan när jag och Othilia var på väg in i affären.
Shit. Både jag och Orhilia blev livrädda!!


Vi drog sen hem till mig och blev skrämda av babe <3
Sedan följdes kvällen av några livande timmar.
Vissa stod med snuten medans andra bara var nervösa. Haha
Herregud vilka jävla människor det finns på den här jorden. Haha
skönast va nog ändå han som upprepade sig i varje mening.. haha
Underbart att det finns fler än mig ;)


Tack för en underbar helg mina babe´s.
Ni betyder Otroligt mycket för mig.
Och jag är otroligt nervös över att vi ska tappa kontakten efter studenten.
Det får inte hända tjejer!
Utan er så funkar inget.
Jag älskar er, Othilia Ljunggren och Sandra Berggren!



Jag, Sandra och Othilia <3

Nu så ska jag testa min studentklänning för min mamma <3
och sen så ska det bli några timmar med Svenska B skiten...

Ha det gött


KYSS  ♥


** Den ena människan är hatad och den andre måste bestämma sig..
Jag eller ex:et?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för i helgen hjärtat! <3 Har vart jätte kul! Som alltid ;) Och vi kommer INTE tappa kontakten. Det är skrivet i stjärnorna att vi ska vara vänner för alltid! <3<3<3

2009-05-10 @ 17:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0