12/5 2009

Igår kväll så blev det en promenad med Othilia, Malin, Bagarn och Putte.
Riktigt skönt att vara ute och gå och tänka på något helt annat..
Kom in runt 12-tiden i natt. Blev till att lägga sig ner nästan direkt.

I morse så försov jag mig! Helvete.
Men fan, jag och Malin hann ändå ner till Mokvarn, där vi skulle på föreläsning idag.
Vi kom bara några minuter sent, cirka 4 eller något sådant ;) hehe

Lyssnade hur det gick till där nere eftersom att man har hört så mycket skit därifrån och om stället.
Men nu är min rädsla borta i alla fall.

Efter det så drog man till skolan.
Segt som attan.
Hade Svenska B och religion.
Hade mitt muntliga omprov i Svenska B idag. Haha
Blev ett total fiasko.  :(
Jag lyckades till slut lösa det så att jag får en chans till! :D
Vill ju inte direkt se min framtid springa iväg.
Lämnade även in hemtentan i Svenska B som jag satt med igår kväll.
Fick ett G på den. Nice som fan!

Men som storebror sa, man ska inte ta ut segern i förskott.
Smart sagt broshan.
Du är inte så dum du ;) hehe


Hela dagen så har man suttit och pluggat Svenska B.
Segt, men det funkar...
 Fick ett samtal från kss att min farmor hade blivit inlagd.
Så jag, mamma och Lillan drog en sväng dit..
Hoppas att allt fixar sig. Och du din tant ska fan kämpa jävlar nu! ;)

Sedan blev det en promenad med Malin och Tobbe. Haha
ni två alltså.
Ni är helt jävla underbara fan. haha

Snackade även med babe förut också.
Otroligt skönt att du verkar stå på min sida. <3
Bara längtar att få stå i din famn igen!

Kom in för en stund sen, var ute en sväng och tog en promenad med världens bästa P!
Utan dig grabben, så vet de fan vad jag hade gjort.
Du betyder otroligt mycket för mig <3


Nu så blir det sängen, klockan bara springer iväg nu förtiden. Haha

Ha det gött


KYSS  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0