14/5 2009


GJORT!
Nu har jag skickat iväg ansökningen till folkhögskolan! Haha
 Jag är otroligt feg så mamma fick allt trycka på skicka knappen!

Usch, nu börjar det känns jobbigt.
Nu kommer man få gå runt i flera månader och vänta på beskedet.
Varje dag från och med början av Juli kommer att vara jobbigt.
Eftersom att man börjar läsa i början av augusti så måste jag få svar i Juli månad.
Shit, vad har jag gett mig in på!
Jag har i alla fall redan bestämt att är det så att jag kommer in så kommer jag bo där nere på veckorna och vara hemma på helgerna.


I dag så hade jag 1 lektion (Behov) från 8.00 - 10.30.
Kollade på en skit bra film, kommer dock inte på vad filmen heter ju nu.


Under dagen så har man suttit och pluggat och varit på KSS en sväng.

Sedan blev det till att åka hem och sova en sväng.
Sjukt underbart att sova!
Synd bara att nätterna går så jävla fort! haha

Dags för helg snart! Underbara helg.
Sova och plugga hela helgen lång! I helgen så blir det fan en vit helg till.
Klarade jag det förra helgen så fixar jag det nu också :P


I morgon så är det sovmorgon fram til 10-tiden.
Men jag ska in till skolan och möta Matte <3
Vi ska ta en frukost tillsammans och snacka skit ;) haha


Nu så ska jag gå ut och gå en sväng innan det är dags för att krypa ner i min underbara sköna säng ^^

Sovgott alla där ute!


KYSS  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0