1/5 2009

Igår så blev jag, Matte och Othilia hämtade hemma hos mig runt 16-tiden.
Vi drog ut till Sara, där vi började dricka och laga mat
 Blev nog lite för mycket igår och några misstag gjordes..
Men dock, så måste de ha lätt till några bra eftersom att jag vaknade upp med babe brevid mig.
Senare på natten så blev det strög.
Kändes som om vi var över allt och ingen stans va fan.
Fick även lite panik när bilen slutade funka ute på landet.. haha
Inga cigg eller nått hade man med sig..
Attans.
Men tillslut så kunde vi åka hem till Sara och hämta allt som vi hade glömt.


På förmiddagen idag så kom Othilia hit. Hehe
Riktigt härligt att umgås med er två.
Alla tre flippar över totalt..
Alltid lika gött att vara med er!


Nepp nu så ska jag gå upp och lägga mig igen.
Eller så ska jag försöka övertala Lillan och Hanna till att röka vattenpipa :) mysigt

KYSS  ♥




*
Jag blir bara mer och mer kär..


Kommentarer
Postat av: Kalle

Eriika... vi kommer nog hem snart!!!! :D :D :D :D

jag ringer dig senare eller i morgon. alskar dig och saknar dig som fan (L)(L)

2009-05-02 @ 14:35:26
Postat av: Mattias

vart tog ni vägen eller? där stog jag med min cider i näven och helt plötligt var allt folk borta och där stog jag ensam :(

2009-05-02 @ 22:43:37
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0