15/5 2009

Hejhej


Sitter man i skolan och slutade 11.20, men väntar på att min kära mor ska komma och hämta mig så ska vi ta ströget upp till KSS..
Där vi ska hälsa på min farmor för att sedan köra henne hem.

Ta ett litet strög till Hjo är ju alltid trevligt en skön dag som denna ;) haha


I kväll så vet de fan vad som händer.
Ska nog bara vara hemma och plugga.
Plugga som fan!
Fattar inte vad lärarna tänker med och ger oss så jävla mycket nu mot slutet!
Usch, men men det är bara till att gilla läget och göra det bästa av skiten ;)
Ska även försöka få hem babe i kväll. Det hade varit sjukt mysigt <3

Vem vet, ska slå en pling till Malinpalin också och kolla vad den muppen ska göra :)
Kanske kan gå en lite svängm alltid lika gött

ha det gött

KYSS  ♥


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

Kram

2009-05-15 @ 12:17:47
URL: http://idabom.blogg.se/
Postat av: Malin

Jaa visst, om jag inte åker till tobbe och sover ;) men får se, för han åker ju imorrnbitti så får kolla om ja får plats i bilen till serien i skara ;) men jag ringer dig allt ändå ska du se :P <3

2009-05-15 @ 12:25:58
URL: http://malinanderzzon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0