18/5 2009

I dag så var det en ganska lugn dag i skolan.
Efter skolan så blev det till att dra hem och plugga..
Kom hem runt 4-tiden och blev precis klar med idrotten.
Hoppas bara att jag har gjort rätt på denna inlämning nu. svår som fan!


Efter att ha suttit framför datorn en hel dag så blir man rätt trött i huvudet.
Men upp med hakan, nu ska jag gå igenom svenskan också.
Kanske ska ta mig något att käka också. Haha hann fan inte med det förut.


Haha usch vad jag bara klagar idag..
Men innan svenskan nu så måste jag allt röra på mig en kort sväng ;) 

Ha det gött

KYSS  ♥








* Vilken idiot jag är!
Babe, jag är kär i dig!
Jag vill inget annat än att ha dig, JUST DIG i min famn.
Jag känner mig trygg i ditt sällskap och har alltid kul med dig.
Jag vill inget annat än få kalla dig för min.
Kalla dig för älskling, men frågar är vad du vill ..... <3


Kommentarer
Postat av: --

behandlar han dej som skit kan du alltid komma till mej!!!

2009-05-18 @ 23:37:36
Postat av: ?

dt ska vara ni 2!!inget snakk om saken

2009-05-19 @ 20:16:38
Postat av: Eriika

Svar till: -- och ? ingen aning om vilka ni är, men men. det kanske kommer fram någon dag... Jag undrar om ni ens vet vem jag snackar om. ;)

2009-05-19 @ 20:44:44
URL: http://erikaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0