19/5 2009

Idag så kom jag försent till skolan.
Det var en otäck och extremt seg natt.
Men tog mig till skolan gjorde jag i alla fall xD

Fixade även hela dagen där. Fixade även mitt muntliga prov i Svenska B!!!!  
Yeeeeaah.
Äntligen så klarade jag det.
Känns helt underbart


 Magen gör hur ont som helst och febern sitter i sig, men nu i denna tid så hinner man inte alls tänka på det.  
De flesta längtar till de sista veckorna i skolan innan studenten.
Men de som gör det är helt knäppa!
I helvete heller att det är lugna tider nu.
Men det är nu man ska leva livet, det är nu man ska njuta och leva livet med sina klasskompisar innan alla sticker.
Men det kan man inte göra! 
Iinlämning på inlämning!
Vilket skämt. Vad fan tänker dagens lärare med?
 Hörde en av mina lärare idag som klagade på att alla lärare nu förtiden hade det så extremt stressigt, men vad fan har inte vi elever då?!

Usch nu blev jag arg igen va fan.. inte vara arg.
Man ska vara glad!


Glad för att jag klarade Svenska B:n och för att jag fick VG på hemtentan i historian!
Jag ska vara super nöjd och glad ;)!


Sitter just nu i min säng och har precis lagt ifrån mig religions boken. 
Jag vill bara att babe ska komma och krama mig och stötta mig som han brukar göra!


Funderar på att ta en promenad med Lillan <3
Rensa huvudet från alla ämnen som bara snurrar runt där inne, lika förvirrat som jag själv är just nu.


Ha det gött

KYSS   ♥


Kommentarer
Postat av: Othilia

jaa, jävla idioter är dom! Helt jävla sjuka i huvudet. Hade jag inte haft något samvete och vart lika dum i huvudet som lärarna hade jag skjutit dom i huvudet på en gång!!! Idioter, dom som säger att sista terminen i trean är lugn, sug kuk, i helvete heller!

2009-05-19 @ 20:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0