23/5 2009

I morse så lämnade jag, mamma och Lillan Ryd vid 7-tiden på väg mot Vetlanda.
 Nervös hela vägen ner och tills jag satte mig i bilen hem.

Sjukt fin skola, bra personal och de människor som jag träffade som kanske kommer att bli mina nya klasskompisar var fina töser :)
Redan i början så kom jag skit bra överrens med en tjej som heter Jessica.
Hon bor där nere och var hur snäll som helst :)
Vi bestämde oss redan efter halva dagen att vi skulle fortsätta ha kontakt med varandra.

Kom hem runt 5-tiden och då blev det till att ställa sig att laga mat.
Jobb i morgon xD

Efter att man hade gjort det så gick man och sov från typ 18-21 och hur underbart är inte det då :D haha
Men nu är ju problemet, hur ska jag kunna sova i natt :(


På kvällen så drog jag ut med Liisan, Sebbe, Philip, Martin, Markus och Nyman.  
Sjukt kul att vara med er alla igen.
Vi satt och skrattade och drog massa gamla minnen från Rydskolan.
Det kan inte bli bättre. Hehe  Eller joo, om babe hade varit med fan <3


Nyss hemkommen och nu så blir det sängen.
Som sagt, jobb i morgon från 16.00 - 22.00..
Skulle ha åkt i väg med kleems och dom till Kristinehamn.
Men ibland så kan det vara gött och jobba lite också ;) hehe


Innan jag ska krypa ner i sängen så blir det en promenad med Nero :)

Ha det gött!

KYSS  ♥


* Babe, jag saknar dig riktigt mycket!
Vill bara ligga och krama om dig just nu.
Du har verkligen fångat mitt hjärta <3


Kommentarer
Postat av: alex

härlig blogg:)

2009-05-24 @ 11:51:47
URL: http://sthlmsrookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0