3/5 2009

Igår så blev det Tidaholm med Sandra, Othilia, Lillan och Hanna.. haha
undra vem som spårade mest av oss alla..  Hahahha 
brudar, ska vi lyssna på mamma Mia kanske?! ;)

Träffade även en mille på P4 som ville skälla på oss, men jag och Sandra lyckades ta oss undan ;)
Tack så mycket Max att du inte ringde på förstärkning :)

Kom la hem runt 2-tiden i natt.
Babe, skulle ha kommit men men, jag min idiot la ifrån mig mobilen :(

I morse så vaknade jag runt 8-tiden och var svin törstig.
Bara till att dra sig ner och dricka.
Upptäckte även då att jag hade miljontals missade samtal och sms. haha


Nu så sitter jag här och väntar på min älskade Othilia <3
vi ska upp och sola sen och självklart så sitter jag även med fetaste ångesten över den där jävla hemtentan!
Helvete, seegt som fan och frågorna är ju fan komplicerade :O
inte bra.. nepp, nu så ska jag la fortsätta med historian.
Började runt 12-tiden och har endast fått ner en grej på pappret..
Det står siffran 3.. Ajfan. Haha

Nej, nu så måste jag ta tag i skiten innan jag kommer på en ny ursäkt till att lägga det åt sidan..
just fan, skulle städa mitt rum idag också..
kanske ska göra det innan Othilia kommer.. haha
 nej nej, kolla där kom det en ursäkt.. :P


Nej usch, börjar bli sjuk också :( inte braa ni..
Tänkte lägga in bilderna också.. xD dom kommer in senare idag..

Ha det gött


KYSS   ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0